Η πλήρωση της δεξαμενής γίνεται με ειδική πρόσθετη εγκατάσταση, η οποία καταλήγει σε μια υποδοχή πλήρωσης (στόμιο πλήρωσης), στο πίσω δεξιό ή αριστερό φτερό δίπλα συνήθως στην θέση πλήρωσης βενζίνης. Συγκρατεί στεγανά το πιστόλι της αντλίας κατά την φάση της πλήρωσης της δεξαμενής.
2) Δεξαμενή
2) Δεξαμενή
Η δεξαμενή υγραερίου είναι ειδικής διαμόρφωσης,κυλινδρικής ή δακτυλιοειδούς μορφής και αποτελεί το πιεστικό δοχείο για την αποθήκευση του υγραερίου στην εγκατάσταση του LPG. Η δεξαμενή τοποθετείται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και συγκεκριμένα μέσα στο χώρο των αποσκευών ή εξωτερικά κάτω από το δάπεδο του χώρου των αποσκευών.
3) Βαλβίδα πλήρωσης και παροχής (Πολυβαλβίδα)
3) Βαλβίδα πλήρωσης και παροχής (Πολυβαλβίδα)
Είναι ένα σύνθετο εξάρτημα, το οποίο τοποθετείται επί της δεξαμενής υγραερίου. Αποτελείται από επιμέρους βαλβίδες και μηχανισμούς, που εξασφαλίζουν την ασφαλή πλήρωση της δεξαμενής και την ασφαλή παροχή από την δεξαμενή προς το υπόλοιπο κύκλωμα του υγραερίου.
4) Σύνδεσμος σωλήνα εξαγωγής
4) Σύνδεσμος σωλήνα εξαγωγής
Για τη μεταφορά του LPG από τη δεξαμενή προς τον πνεύμονα χρησιμοποιούνται σωλήνες υψηλής πίεσης. Οι σωλήνες υψηλής πίεσης μπορεί να είναι οι κλασικοί χαλκοσωλήνες ή ελαστικοί(θερμοπλαστικοί).
5) Υποβιβαστής πίεσης (Πνεύμονας)
5) Υποβιβαστής πίεσης (Πνεύμονας)
Ο υποβιβαστής πίεσης ονομάζεται και ρυθμιστής πίεσης και πνεύμονας. Είναι το κυριότερο εξάρτημα στην εγκατάσταση της υγραεριοκίνησης. Τοποθετείται στη γραμμή του υγραερίου μεταξύ της δεξαμενής υγραερίου και του συστήματος. Μετατρέπει το υγραέριο από υγρό σε αέριο (ατμοποίηση του υγραερίου). Μειώνει την ασταθή λόγω θερμοκρασίας πίεση που έχει το υγραέριο μέσα στην δεξαμενή σε μια σταθερή εντός προρυθμισμένων ορίων πίεση. Παρέχει την ακριβώς απαιτούμενη για την καύση ποσότητα υγραερίου στο καρμπυρατέρ, ανάλογα με τις απαιτήσεις του κινητήρα (πάτημα του πεντάλ γκαζιού).
6) Φίλτρο
6) Φίλτρο
Το φίλτρο είναι τοποθετημένο μετά τον πνεύμονα και πριν τους εγχυτήρες ή τον αναμίκτη (στα οχήματα με καρμπυρατέρ) και σκοπό έχει τον καθαρισμό του LPG από τυχών βρομιές - σωματίδια. Το φίλτρο μπορεί να είναι κλειστού τύπου ή να φέρει εσωτερικά στοιχείο καθαρισμού. Και στις δύο περιπτώσεις το φίλτρο πρέπει να αλλάζει στη προγραμματισμένη συντήρηση του συστήματος.
7) Αισθητήρας map
7) Αισθητήρας map
Ο αισθητήρας MAP στέλνει πληροφορίες στην ECU που συσχετίζονται με την λειτουργική πίεση του συστήματος, επιτρέποντας στην ηλεκτρονική διαχείριση του, Το σήμα της πίεσης της πολλαπλής εισαγωγής χρησιμοποιείται για να γίνει γνωστό το φορτίο του κινητήρα ώστε σε περίπτωση αυξημένου φορτίου να εγχυθεί μεγαλύτερη ποσότητα υγραερίου.
8) Διακλαδωτήρες – Μπεκ - Ακροφύσια
8) Διακλαδωτήρες – Μπεκ - Ακροφύσια
Οι διακλαδωτήρες και τα μπέκ ψεκασμού συνήθως είναι κατασκευασμένα σαν ένα ενιαίο σύνολο. Τα μπέκ είναι ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες οι οποίες ανοίγουν και κλείνουν με εντολή από την αντίστοιχη ηλεκτρονική μονάδα (εγκέφαλο). Τα ακροφύσια είναι η απόληξη του αγωγού μεταφοράς του αερίου στην πολλαπλή εισαγωγής.
9) ECU
9) ECU
Η ECU είναι ο εγκέφαλος του συστήματος που δέχεται και επεξεργάζεται σε πραγματικό χρόνο τα δεδομένα που προέρχονται κατευθείαν από τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου. Χάρη στον προσεκτικό σχεδιασμό και την εφαρμογή των εξαρτημάτων στην εφαρμογή ακριβείας του λογισμικού διαχείρισης, τα αποτελέσματα που λαμβάνονται είναι πανομοιότυπα με τη λειτουργία του αυθεντικού συστήματος του αυτοκινήτου. Ρυθμίζει την ποσότητα του υγραερίου που διοχετεύεται στον κινητήρα ελέγχοντας τη στιγμή που τίθεται σε λειτουργία τα μπεκ ψεκασμού. Ελέγχει τη στάθμη του καυσίμου μέσα στη δεξαμενή καυσίμου. Μετατρέπει την τροφοδοσία – λειτουργία του κινητήρα από υγραέριο σε βενζίνη και αντίστροφα.
10) Διακόπτης επιλογής καυσίμου
10) Διακόπτης επιλογής καυσίμου
Ο διακόπτης είναι εγκατεστημένος μέσα στο αυτοκίνητο. Χρησιμεύει στην ενημέρωση του οδηγού σχετικά με την υπολειπόμενη στάθμη της δεξαμενής LPG αλλά και στη δυνατότητα εναλλαγής λειτουργίας του κινητήρα με LPG ή με βενζίνη από τον οδηγό. Η εκκίνηση του συστήματος LPG γίνεται αυτόματα από τη μονάδα ελέγχου και δεν απαιτείται καμία ενέργεια από τον οδηγό.
Τηλ. - Φαξ.: 210 42 04 900 Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.